27. januar 2011

Za punčke

Ko sem videla te torbice, take prave dekliške, so me spet zasrbeli prsti ;) Ja, spet sem kradla -> idejo ;) No, ponavljala, ker je Kim Burmeister naredila filmček kako se to (iz)dela. (Idejo pa sem najprej našla pri Valiti)
In ker imata prijateljičini hčeri kmalu rojstni dan, je bila ideja za čestitki tukaj.

Prva v oranžnih tonih, ker ima roza fazo že za sabo ;)
Na sredi pa prostor za majhno presenečenje.
Druga pa v roza varianti.
Tako mini in tako sladke ;)
Še odprta.
Kaj bom dala noter je pa že druga zgodba (mislim post ;)-

17 komentarjev:

  1. tale torbica je fenomenalna :)po tistem, ko si mi pokazala (preko skypa)sem po naključju odkrila link in sem že poskušala, a še vedno iščem "nekaj" s čimer bi znala pretvorila inče v cm-je. bom poskusila s šiviljskim metrom, če ne se bom obrnila na strica google.♥ nataša

    OdgovoriIzbriši
  2. @Natali, kako luškano imaš sedaj napisano ime;)
    Glede inčev pa je tako, da je 1 inč cca 2,5 cm (točneje 2,54 ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Natali, če v google vpišeš:
    2 inch in cm
    ti prec vrne odgovor.
    Velja za pretvarjanje vseh možnih mer, valut, pa tudi za računanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ker sem jih imela priložnost držati v roki, vem kako cart in mičkeni sta. Lepo si ju skombinirala in verjamem, da bosta dekleti veseli. Tega bi še jaz bila vesela :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Si kar predstavljam kakšni sta v živo. Izgledata res corti in deklici bosta sigurno zadovoljni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii luštkani takšne stvari imajo punčke res rade :-) sploh napolnjene :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako sta luškani, prav za take male princeske! Bo kdaj za porabit ta ideja, ker je res cartkana. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Torbici lični za dve gospodični mični. Super sta že prazni, kaj šele polni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatični in te torbice so res dobrodošle saj so lepe in praktične, pa še punčke ijih imajo rade. Preverjeno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo cort. Deklici bosta presrečni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gotovo bosta deklici zelo veseli takih luškanih torbic!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako zelo corti sta! Res kot nalašč za majhne pa tudi malo večje ponce. Hvala za si delila idejo z nami :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ej sta lušni :o))) Ideja in pol ni kaj ... prav posrečeno res :o)))

    OdgovoriIzbriši
  14. tole je pa res za male damice.... original :)prekrasne so, pa še super uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj, kako so pa te srčkane i verjamem, da jih ima vsaka punčka (tudi starejša) rada! Izvrtna ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uau, to bo super za mojo malo nečakinjo.
    Dobra ideja za deževne dni.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx