26. januar 2011

Natašina čestitka

To čestitko sem dobila od Nataše. Nenavadne oziroma neklasične oblike, v naravnih tonih, kar mi je full všeč. 
Tako zelo, da si zasluži svojo objavo.
V notranjosti zahvala. Nataša, tudi tebi hvala za vse.

3 komentarji:

  1. Lepo je dobiti čestitko v dar in me znamo ceniti vložen trud. Prav zanimiva je ta oblika in odpiranje, pa tisti metuljček mi je padel v oči. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Martina...aaaaa...je bila moja prva reakcija, ko sem zagledala,da si objavila mojo/tvojo čestitko. v veselje in čast mi jo je bilo izdelati ZATE <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva oblika in tako lepa gesta in krasna čestitka ...

    VD

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx