24. januar 2011

Drevo ljubezni

Tudi ta ni zrasla na mojem zeljniku. Priznam. Sem pa osnovo za drevo sama narisala in izrezala.Tudi to je nekaj. Očitno moja domiselnost rabi nekaj časa, da se zalaufa ;) Tokrat pa sem spet kukala pri Leanne
Srčki so naštancani, deblo, kot že rečeno, izrezano na roko, podlaga pa embosirana s srajčko in posenčena. Dodan še trak in valentinčkasta voščilnica je tu.

13 komentarjev:

  1. Res zanimiva voščilnica in skrbno narejena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobr je zalaufala!

    Superca si na roko izrezala drevo! Res, meni so drevesa vedno problem! In tale Tomova embosirka je fenomenalna! Vsestransko uporabna!

    OdgovoriIzbriši
  3. oj. ljubeče drevo- z ljubeznijo narejen in poln srčkov.srčkano!!všeč mi je tudi tvoja nova razporeditev bloga :)zelo pregledno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam z Natašo, leva kolona doda malo reda celi zadevi. Jaz sem opustila to misel, ker mi je želel bloger kar zbrisati neke stvari, na primer spremljevalce. Tega pa ne dam :)))) Lepo si tole sestavila. Všeč so mi majhni in malo večji srčki. Drevo ljubezni, lepo se to sliši, kajne? Drevesa so meni en tak motiv, ki bi jih lahko kar naprej uporabljala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav luštna valentinčkova čestitka je. Sladka :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf kako lepo. Super je kombinacija "kiči" srčkov in Timovo embosirano deblo. Popolna za prihajajoči mesec zaljubljencev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si izdelala drevo, čestitka pa tudi kot celota zelo lepa, LP

    OdgovoriIzbriši
  8. O madonca! Kako lepo drevo ti je uspelo izrezlajt peš. Ves pohvale. Potem pa še vsi tisti srčki. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa res, danes pa kar dve drevesi - šprijateljstva pri Vladuški in ljubezni pri tebi.
    Super valentinčkasta voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožujem drevesa in to tvoje je res drevo ljubezni - prelepo je in tudi v naravi so drevesa ena sama srca in tako ljubeče skrbijo za nas ...

    Naj bo vsem vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  11. :) zgleda, da obe kukava na isti blog :)))

    Super čestitko si naredila :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx