20. januar 2011

HOO loves you?

Naš dedi ima (spet :) rojstni dan. Zaradi napovedi slabega vremena smo se na hitro zmenili za praznovanje, kar je pomenilo narediti čestitko v enem popoldnevu, namesto v 3 dneh (sama kriva, kaj pa odlašam). Je pa res, da so me napadli raznorazni virusi in me čisto zdelali. Tako je moja muza raje pobegnila na varno in material za ustvarjanje je sameval (ja, tako hudo je bilo ;).
Torej, kje smo že ostali: pri čestitki v enem popoldnevu, jaz pa čisto brez ideje. Na srečo se mi je prikazala ideja v obliki čestitke na blogu in malo se je žarnica zasvetila. Thank you Leanne for this idea.

Tako sem luškano sovo izrezala s pomočjo šablone, dodala podlagi in oblaček z napisom (izrezano s Spellbindersovimi šablonami), ki sem jih pripela z verižico ;) ter malo "šivala".


Sovo sem izrezala iz krem papirja in pobarvala posamezne dele s Copici, le očke, kremplji in kljun so iz svetlejšega papirja.
V notranjosti je žepek, kamor sem zataknila srajčko ;)
Naj povem, da je je bil zelo vesel (sploh srajčke ;)

Še na mnoga leta!

10 komentarjev:

  1. huu-huu kako je čuuuuhdooovvviiitaaa:)Spet pridna,pridna, pridna..si pa res mojstrica:)tudi jaz želim očetu na mnoga zdrava in lepa leta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo simpatična in lepo izdelana z vsemi dodatki. Se mi dopade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatična in prisrčna čestitka. LP:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna lušna sovica! Naj tvojemu očetu prinese veliko sreče in zdravja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi z našega brloga vse naj, naj vašemu dediju ... Sovica je krasna in tak simbol modrosti in učenosti je, kar si podaja roko z leti, ki jih dedi nosi na svojih ramenih ...

    Vesela sem zate, da si bolje in za nove objave s katerimi se bomo lahko sladkali ...

    Naj bo vsem vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii sovice so zmeraj zakon.Prav luštna je tam na veji čepi in dediju vse najboljše za roj. dan želi.In še žepek..krasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res super, da si po dolgem času spet na blogu, smo te že pogrešali. Upam, da si čimprej nabereš še dodatne moči. Dober je ta napis k tej zamišljeni sovici. Lepo si jo sestavila in tudi ta veriga je dober dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, se strinjam, sove gredo povsod!

    res je lušna in verjamem, da je bil dedi vesel srajčke;)

    OdgovoriIzbriši
  9. sovice vedno rešijo zadrege - pa saj ni čudno, ker so tako pametne :)

    vse najlepše, dedi!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem te pogrešala, hvala bogu, da si bolje. Sovica je super, srajčke bi bila vesela tudi sama ;o)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx