26. januar 2021

Zeleni

3 barve zelenih oksidov skozi šablono na belo podlago.


Bel napis na temni "senci".


Iste barve, le da sem podlago tokrat predhodno rahlo osenčila.


Napis sem podložila z belo in ga dala na temnejši del, da pride do izraza.


 Katera varianta ti je bolj všeč?

5 komentarjev:

  1. Težka odločitev obe sta fantastični. Morda bi dala prednost prvi. Sicer pa si ustvarila čudovit prehod med barvnimi odtenki.
    Lp.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta čudoviti in vsaka ima svojevrsten WAW faktor - mogoče mi je z aodtenek bolj všeč druga zaradi temnejšega napisa, ki ga bela lepo poudari. Drugače so pa prehodi med odtenki svetovni, sploh ker imaš vzorec lanu na osnovi :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Vaauuu. Prehodi med barvami so zelo dovršeni. Bo treba spet malo stencilke na plano potegnit. Zelo, zelooo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti prehodi med barvami so res čudoviti. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če že sprašuješ, sem vedno za tisto, kjer je več beline :))), pride vse skupaj še bolj do izraza. Absolutno pa je druga tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx