29. januar 2021

Slonček

 Kako je pa ta slonček ljubek.
Ta njegov pogled, ah 😍


Posadila sem ga na oblak z balonom, da čestita malčku za prvo leto.
Lahko bi naredila tresočko, pa sem se prepozno spomnila 😃


Lepim v Galerijo (slonček, balon, številka, oblak) in se potegujem za naslednjo kolekcijo.

7 komentarjev:

  1. Kako prikupen slonček in super ideja, da si v balon vrezala številko. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si ga posadila na oblak in res je tako zelo ljubek in ta njegov pogled je res ah :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, zdaj pa mi je žal, da v košarici ni pristal tudi slonček. Pa bo pri drugem zapravljanju :) Martina, navdušena sem nad tvojo idejo in izvedbo. Ljubko do oblakov in nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kako je cart tale tvoj slonček :). Meni pa je ideja z vrezano številko svetovna, sploh pa to, da si slončka spravila med oblake :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako ljubka voščilnica! Slonček je res ljubek in simpatičen 100 na uro. :-) Več mi je, da si ga poslala med oblake.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je prikupen slonček in ti si naredila eno prav cortno in prikupno voščilnico. Odlično se izrez številke poda na balon, Tina ima zgleda prav vse preračunano;). Pošiljam ti velik objem, pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, tako svetovni so kontrasti na tvoji voščilnici, da imam tudi jaz tak pogled kot slonček ;-)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx