30. januar 2021

Amerikanka z balonom

Hotela sem oranžno, pa zgleda vse skupaj bolj roza.

  S to ne bo zadovoljen, zato mu moram narediti novo 😀


Če 8 previdno odstranim in zamenjam s 3, jo lahko pošljem naši sestrični 😁


Lepim v Galerijo (amerikanka, balon, številki) in se potegujem za naslednjo kolekcijo.

7 komentarjev:

  1. Čudovita je. Balon je lepo ponesel številko nad oblake.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečna dobitnica, da si se uštela v barvi, saj je le-ta čudovita. Drugače pa lepo uporabljene Tinine novosti. Mislim, da si bomo ta vikend kar precej špegale pod prste. jaz sicer nimam vseh, me pa z vsakim takimle izdelkom drezate, da naredim še kak nakup.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je čudovita, tudi barvno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Upam, da ti operacija 8 v 3 uspe, ker bi bilo škoda, da uničiš tako lepotičko ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izvedba, barva zelo lepa in deklica bo navdušena:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je naravnost fantastična. Verjamem, da ti bo uspelo zamenjati številke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo...od oblačkastega ozadja do številke, ki je v nebo poletela s tresočim balonom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx