14. december 2020

Modra

Preizkušala sem novo lepilo za plastične šablone, 
pobarvala ozadje in nanesla strukturno pasto z bleščicami.


Po mojem okusu je prišlo preveč prozorno, drugič bi raje s pasto zmešala še malo bele barve.


Napis in šablona taga sta, tako kot lepilo, iz nove trgovine.
Obrobo na tagu pa sem naredila s starimi štampiljkami Waltzingmouse.

5 komentarjev:

  1. Martina, čudovito ozadje in krasne barve. Joj, škoda, ker ni več štampiljk Plešoče miške :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, koliko novih pripomočkov! Res moram pošteno zatisniti oči, da me kaj ne premami. :-)) Krasno vočilnico si ustvarila. Meni je všeč modro na modro. Vedno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sicer ne vem točno kaj tebi ni všeč😥🤔, men je super😍. Itak pa jaz ne hodim v take podvige, ker mi to ne leži, zato še toliko bolj občudujem tvoje. Pozdravček in objem Andreja





    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica, vedno si polna idej, takšnih ki so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica in dober preiskus novitete. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx