11. december 2020

Mavrične črke

Iz mavričnega ozadja, ki sem ga naredila s pomočjo distress oxidov, sem izrezala črke.
Ker imajo še obrobo, sem na ta način dobila kar 3 voščilnice.


Pri tej, je mavrična le obroba.
Za dodatne barve in lesket pa so poskrbeli kristalčki.


Ker je podlaga dovolj barvita, sem črke izrezala iz črnega papirja in jih obrobila z belo.


Na beli podlagi pa sem mavrične črke obrobila s črno.
Ti zadnji dve sta slimeline.


Ko sem že imela črke pripravljene,
sem našla tole podlago, ki sem jo izdelala pred tedni.

Tokrat sem uporabila črke brez obrobe in jih izrezala iz holografskega papirja. 

6 komentarjev:

  1. O, same lepotice. Črke so čudovite, sploh ko gledam tvoje ideje z njimi. Hvala za voščilnico, ki že krasi naše stanovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je bilo igračkanje s črkami.....pa ozadjeeeeee.... res so prišle ven krasne voščilnice....(mimogrede....črke so fantastične , všeč so mi, ker so velike...zaupaš čigave???) Hvala tudi za tvoje želje!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj so moje 🤣
      Pinkfresh Studio.

      Izbriši
    2. Hehehe...jap....mi je jasno da so zdaj tvoje.....Sem se premislila, ko mi je ceno v glavo vrglo....

      Izbriši
  3. Uau, čudovite voščilnice. Krasne črke in ozadja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx