18. december 2020

Božična zvezda

 Te bleščeče stvari je tako težko fotografirati 😕


Bleščeča božična zvezda na bleščečem ozadju.


Napis sem embosirala s prahom, ki daje videz kristalov.


Priznam v živo je lepša, pa je ne znam lepo ujeti v objektiv.

Pa sem jo še na soncu ujela v film.


Prijavljam jo v Veselo hiško - praznični čas.

5 komentarjev:

  1. Ooo, Martina, kakšna baročno-elegantna voščilnica. Res zelo bleščeča in privlačna. Všeč mi je, kako si spodnje cvetne liste pri koncih obarvala zeleno. Tako kot mora biti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čarobna je, tako zelo praznična.
    Hvala, ker si z njo okrasila Veselo hiško, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako elegantno-šik voščilnica :). Všečkam na polno! Fotografiranje z bling-bling efektom pa tudi meni povzroča težave...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau! Kako bogata voščilnica! Fantastično se blešči. Prava praznična. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx