15. oktober 2020

Novoletne I

Verjetno bo sedaj vedno več objav z novoletnimi voščilnicami,
zato jim bom kar oštevilčila.

Fotografirala sem ju pod kotom, sicer bi se videl moj odsev.

Na obeh sem uporabila velik napis, ki sem ga izrezala iz modrega in srebrnega papirja

ter ju skombinirala.


Lepim v Galerijo in med novosti.
 

3 komentarji:

  1. Čudoviti sta - tale napis bo letos očitno kraljeval na novolentih voščilnicah ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina, super za številko 1 v seriji...se veselim vseh! Navdušena sem nad vstavljenima napisoma!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep napis tako v pozitivu, kot negativu. Voščilnici pa TOP v modro-serbrni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx