22. oktober 2020

Mandale

To so voščilnice za vsako priložnost, oziroma za kar tako,
ko nekomu želiš povedati, da misliš nanj.


Različne barvne kombinacije jim dajejo svojevrstno energijo.
Velikokrat sem v vijolično lila tonih, ali pa uporabim mavrično zaporedje barv.


Rada jih delam, čeprav je za en okras potrebno kar 8x obrnit list.


Vzorec sproti sestavljam in vsakokrat me preseneti končni izgled.

 (dodano naknadno)

Hvala Mojci za ta link. Prijavljam na izziv pri Time out Challenges.

5 komentarjev:

  1. Da si mojstrica tudi v izdelovanju mandal si že velikokrat dokazala....daj jih še na ogled drugim.....na tale izziv....slučajno sem ga videla: http://timeoutchallenges.blogspot.com/2020/10/challenge-173.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Moi these all look amazing and to layer up 8 times like this shows great patience! I love the different colours you used. I am a purple fan so pleased to see you entered this one into Time Out-great to see you here x

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina, ti is res mojstrica mandal. jaz nebi vedela kaj početi z vsemi temi vzorčki. Čudoviti sta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow... fantastic cards! I love all the different colors and patterns that you pieced together. Thanks so much for playing at Time Out!
    - Shauna

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx