28. oktober 2020

MŠPU - kreativna uporaba besed

Pa mi je uspelo rešit tudi to nalogo, ki je pričakovala

kreativno uporabo besed


Kaj sem že povedala, da so letos naloge kar zahtevne?
Tudi tale mi je malo prevetrila tam zgoraj preden sem dobila idejo.
:D


Prijavljam v MŠPU, v Galerijo (angeli, pravokotniki, napis) in pa med novosti (storž).

5 komentarjev:

  1. Res si vložila kar nekaj dela v to krasno voščilnico. Všeč mi je embossirano ozadje in tale storžek namesto črke je mega ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se vidi na samem izdelku, da je vanj bilo vloženo veliko truda in razmišljanja. Čudovita je. Zelo mi je všeč ozadje in pa storž namesto črke O je pika na i. Ja, višji kot je razred, težje so naloge. :)) Ampak je pa super videt kako se znajdete in potrudite. Jaz sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooh, strož namesto črke O...vredno vsake sekunde tuhtanja!! Za povrh pa še tako lepo ozadje...čudovita...

    OdgovoriIzbriši
  4. Navdušena sem nad tvojo uporabo zamenjave črk. Odlično opravljena naloga.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti se res poglobiš v vsako voščilnico zato pa je efekt tako WAW :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx