1. april 2019

V roza

S pomočjo oksidov in plastične šablone izdelano ozadje.



Pobarvala veliko Tininih magnolij,
ki pa so se zlile z ozadjem,
 zato sem se nazadnje odločila za nepobarvano.


Privzdignjena z roza moos gumo.
Prav tako napis iz Najlepšega para.


Lepim v Galerijo.

8 komentarjev:

  1. Ooo, kako čudovito ozadje si naredila. Zelo lepa in nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav, da nisi dodala pobarvane magnolije. Tako pride cvet in ozadje lepše do izraza. Pobarvane pa bodo že prišle na vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična voščilnica! Ozadje je čudovito in zelo natančno izdelano. Prav je, da si dodala nepobarvano magnolijo. Roza moss guma pod magnolijo in napisom pa je samo še češnja na torti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena sama eleganca žari iz nje. Tudi meni se zdi super, da nisi dodala barvane magnolije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozadje je čudovito, nepobarvana magnolija super pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nežno in tako lepo. Tudi meni je všeč, da si uporabila nepobarvan cvet. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna nežnost in milina. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako čudovito nežna je...navdušena sem nad vsem...do mos gume v ozadju :-).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx