19. april 2019

Škatlica presenečenja

Škatlica presenečenja za dobrodošlico malega princa.


Skromno okrašena in (OMG) v modrih barvah za fanta,
z veliko beline.


V notranjosti so s peresom napisani rojstni podatki in pa ime.
(vse sem zaradi zasebnosti skrbno zakrila)


Že narejena izreza sem pobarvala s Coliro barvami, s katerimi sem tudi pisala.


Še kupljen gugalnik slonček na tepihu iz filca
in škatlica je že odromala k prejemnici.

9 komentarjev:

  1. Meni je tvoja skromno okrašena in elegantna škatlica zelo všeč. :-) Z lahkoto si zamišljam, kako lepo si napisala vse pomembne podatke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Čudoviti papirčki in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako nežna in lepa. Konjiček v sredini je top

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita, nežna z krasnimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, ravno prav vsega. Dober učinek dajo tudi izrezi, pobarvani s temi barvami. Škoda, da nisi razkrila vsaj delček svoje pisave :)

    OdgovoriIzbriši
  6. V živo je še lepša, drage moje in jaz sem srečna dobitnica te krasne škatlice, ki je seveda namenjena našemu Jaku. Zdaj mojo ustvarjalnico krasita obe, Nikova in Jakova. Martina človeka res zna presenetiti. Še tule en velik hvala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit in dovršen izdelek, kar pri tebi ni nič novega:).Lepo si jih razveselila. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je in takooo nežna. In uporabila si zelo lepe papirje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita in tako lično okrašena škatlica!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx