31. oktober 2016

Domača naloga

Danes praznuje Sonja,
pa vam voščilnice še ne morem pokazat,
ker je na žalost še ni dobila.
Hkrati sem na 2 naslova poslala 2 čestitki.
Ena je prispela že drugi dan,
tale Sonjina pa ne.

Sonja,
naj ti še tukaj zaželim vse najboljše,
ostani taka super punca
in še na mnoga leta druženja.

Bom pa zato izkoristila čas in vam pokazala domačo nalogo.
Tršica Tina je delala z bleščicami.
Naj se ji tukaj zahvali še moj sesalec,
ki jih je potem pridno pobiral ;)

Nastala je taka preprosta voščilnica z božično zvezdo.
Filma si sprva sploh nisem mogla ogledat,
zato sem delala "na pamet" ;)
in sicer z dvema barvama bleščic.
Najprej sem posula rdeče,
tiste prostorčke za zelene pa prekrila.
No, ni mi čisto uspelo. 


Šele potem sem si lahko ogledala tršicin filmček
in ugotovila trik, ki ga je uporabila.


Dodala sem samo še mini napis
in vse skupaj posprejala z bleščicami.

Lepim v Galerijo
in dodajam med domače naloge ;)

15 komentarjev:

  1. Super si opravila z domačo nalogo :-)) Božična zvezda je čudovita kot tudi voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, ne glede na to, da si "ignorirala" filmček:)). Pošiljam ti pozdrave, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna in vestna učenka si, pa še brez ogleda filmčka si naredila domačo nalogo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sedi pet. Očitno te je tršica Tina veliko naučila. Vrunski izdelek...brezhiben.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga moja, hvala za lepe besede in hvala, ker misliš name. 😁 Domača naloga je za čisto 5tko. Še ena o telepatiji: moj polizdelek z bleščicami je tudi božična zvezda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spet sva se sprehajali druga drugi po podstrešju :)

      Izbriši
  6. preprosta a zelo lepa voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si ustvarjala z bleščicami. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zagotovo si uživala v vseh teh bleščicah:) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko gledam tele vaše bleščeče voščilnice ma kar prime, da bi poiskala že dolgo pozabljene bleščice, ki se skrivajo v bog vedi kateri škatli in se vam pidružila v šolski klopi.
    ti si tole božično zvezdo lepo naredila, všeč so mi tradicionalne barve, Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi na pravih božičnih zvezdaj so kdaj listi malo rdeči, tako da ta tvoja čisto ustreza :) Odlično si se poigrala z bleščicami. Ti pa verjamem, da jih je bilo povsod polno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Martina, tako lepo se igraš z bleščicami. Krasna je tale voščilnica v bogati zeleni barvi. Pa zelo lep pozdrav tudi sesalcu :-).

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, lepo bleščeče. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo, za tale podvig. Tudi moj sesalec je že v pripravljenosti... glede na pretekle izkušnje, bom imela že prav kmalu praznično okrasitev stanovanja.
    Mi je pa všeč tvoja voščilnica... preprosto, samo bistvo... lepo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx