28. oktober 2016

Barbara Celjska

Doma smo v denarnici našli poseben kovanec:
2€ s sliko Barbare Celjske.

Ker je moji sestri ime Barbara,
smo sklenili, da ji kovanec podarimo.

Seveda pa ne na navaden način.
Spravili smo ga na čestitko :)


Najprej sem sprintala povečano sliko kovanca,
ki je služila za naslovnico.


Nato sem s pomočjo najmanjše šablone izrezala okno,
za katerim se skriva kovanec.
Vse skupaj sem podložila z mos gumo,
okno pa prekrila s folijo kot pri tresočki.


S pomočjo kristalčkov sem naredila zatič, 
kamor se zatakne samostoječka.
Napis je sprintan in embosiran z zlato,
beseda SREČO je izrezana s pomočjo šablone.
A sem s škarjami spremenila v O.


Lepim v Galerijo.

19 komentarjev:

  1. Verjetno veš, da je ta slavna Barbara tudi na znamki. Jaz jo imam v svoji zbirki. Ravno tako kovanec. Ti si pa ga res krasno umestila v voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvirna ideja in super darilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo...Martina, super si shranila poseben kovanec v čudovito sestavljeno čestitko.
    Sestra bo zagotovo navdušena.
    Želim ti lep vikend, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako si pa tole super nagruntala! Svetovna ideja, izdelava v nulo - sem totalno navdušena. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. S to fantastično in izvirno voščilnico, ki ji daje posebno dragocenost redek kovanec, si me spomnila, da je čas, da ponovno vzamem v roke knjigo Danes grofje Celjski in nikdar več :)
    Moi, zelo lepa voščilnica, ki je hkrati tudi dobro darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, hudo dobra ideja. Ful mi je všeč celotna izvedba in napis in kako si vkomponirala kovanec. Super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet si izvirna in posebna, pa saj že veš da mi je to tako zelo všeč. Resnično prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. AA hudo…a veš, da kovanca še nisem zasledila, tudi nisem bila pozorna, bom od zdaj bolj. Hvala 

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadvse domiselno sestavljena voščilnica in lepo darilo. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična pogruntavščina in pripravila si ji res lepo in domiselno vaščilo. Sem čist navdušena:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo me, roza norija se umirja, sam je pa fajn.
    Tole z Barbaro si pa zrihtala u nulo. Svetovna ideja in izvedba. Je bila sestrca navdušena a ne?? Grem zdaj pregledat kovance........

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo me, roza norija se umirja, sam je pa fajn.
    Tole z Barbaro si pa zrihtala u nulo. Svetovna ideja in izvedba. Je bila sestrca navdušena a ne?? Grem zdaj pregledat kovance........

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ideja, zelo domiselno si jo naredila! Zelo lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  14. To pa je mojstrska ideja in izvedba. Točno takšna kot smo jo vajeni pri tebi. Krasna. Barbara je prava srečnica, da je tvoja sestra.

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo kako super ideja in voščilnica je zelo lepa in predvsem posebna in unikatna :-)) Naj ji prinese srečo!

    OdgovoriIzbriši
  16. ooo kako super ideja in voščilnica je zelo lepa in predvsem posebna in unikatna :-)) Naj ji prinese srečo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx