6. januar 2012

Tagi

Ko dobiš od Božička (pardon, go. Božičkove) darilo, ga moraš takoj preizkusiti ;) Vsaj pri meni je tako. In tako so nastali tile tagi. Po dolgi abstinenci ustvarjanja mi je še kako pasalo spet packati po papirju.

Malo embosiranja, malo distressanja, napis in mašlc in to je to.
Danes so že pri prejemnici, tako jih lahko pokažem. 

Še varianta v modrem.

 Embosiran detail.

3 komentarji:

  1. ja, ne vem s čim sem si vse to zaslužila, ampak VSE kar je na slikcah + Marthin luknjač monarch + obesek za ključ sem dobila.
    Hvala draga prijateljica <3
    tudi ti si special to me

    OdgovoriIzbriši
  2. Najboljše je, kadar se nove stvari uporabijo takoj in tale go. Božičkov aje že vedla kaj ti mora prinesti :))))))))) Lepi tagci, sploh mi lepo izpadejo te smrečice in snežinke.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx