15. februar 2022

Komplet

Monokromatska, barvni papir in odtis v isti barvi.
Okrasila sem tudi zavihek na kuverti.


Naredila sem komplet v različnih barvah za darilo.
ki so dovolj nevtralni, da jih lahko pošljemo za različne priložnosti.


Takole skupaj  prav poživijo siv dan. 


3 komentarji:

  1. Krasne so! Super ideja. Lepa je tudi okrašena kuverta. Napis pa je res primeren za marsikatero priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita, ta misel je pa tudi meni zelo všeč. Zelo uporabna, kot je že Sonja zapisala za več priložnosti. Lep sončen pozdravček. Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja vidim, da tudi ti nisi prav pridna pri objavah, ampak takrat ko narediš je pa to zelo lepo in količinsko zadovoljivo:))). Dodane kuverte naredijo stvar zelo elegantno.
    Pošiljam ti lep pozdrav, velik objem in upam na kakšen klepet:), Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx