2. februar 2022

Uresniči svoje sanje

Za februarski izziv pri Premium Craft Room, kjer sodelujem kot gostja,
sem izdelala tresočko.


Osnovo sem naredila s pomočjo plastične šablone. Da sem dobila negativ, sem Distress oxide nanesla na samo šablono, jih z valjčkom razmazala, da so se barve prelivale, nato pa s pobarvano stranjo položila na papir  in skupaj z gumijasto blazino za embosiranje, spustila skozi strojček. Tako sem dobila hkrati še 3D efekt, saj so srčki rahlo privzdignjeni. Nato sem v osnovo izrezala črki X in O, da sem dobila okno tresočke. Izrez sem prekrila s prozorno plastiko in s 3D trakom privzdignila, da sem naredila prostor polnilu tresočke. Napis sem kar sprintala in podložila s pobarvanim papirjem, da pride bolj do izraza.
Dodala sem še nekaj enakih sequinčkov in kapljic, kot so v polnilu.


 Pridružite se nam v tokratnem izzivu na temo: ženske smo zakon.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx