29. marec 2020

Pomladna

Tudi tale spada v kategorijo porabljenih ostankov.


Ta pobarvan motiv je že nekaj časa čakal na svoj trenutek.
Tulipane sem samo vtisnila na papir in jih nato nemarno pobarvala z vodenimi barvicami.
Dodala sem še voščilo, ki sem ga že imela izrezanega,
in pa podlago v isti barvi kot je del voščila.


Lepim v GalerijoVeselo hiško (cvetoča pomlad) in prijavljam na izziv Ostani doma.

10 komentarjev:

  1. Kako lep učinek da, samo vtisnjena šablona. Krasna pomladno mavrična voščilnica je nastala. Še brskaj po ostankih. Lepo nedeljo ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, čudovita in super ideja.
    Lepo bodite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res ni potrebno veliko, da nastane lepa voščilnica...smisel imaš, ostanke tudi....pričakujem še kakšno tako lepotično...

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj sploh ne najdem več primernih besed.Navdušena sem do neba in nazaj.Megastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro izkoriščeni ostanki. Zelo lepa pomladna voščilnica.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe voščilnici z uporabljenimi ostanki sta lepi. Pomladni in živahni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako mi je lepa!!! To nežno pisano ozadje in odtisnjeni tulipani...specialna!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. O imaš pomladansko čiščenje :) Zelo lepo ozadje. Ideja s tulipani mi je super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa pomladna voščilnica v krasnih, toplih barvah. Vtisnjena tulipana sta super efekt. Pomlad je res pravi čas za čiščenje...ostankov. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih je dovolj odtis na krasnem ozadju za čudovit efekt. Krasna! Hvala za obisk v Veseli Hiški in topel objem pošiljam

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx