5. marec 2020

30

Inspiracija: Sandy Allnock in njeni Copic reinkerji.
Ker jih nimam veliko, sem poskusila z alkoholnimi inki.

Štampiljko sem odtisnila na Copicom prijazni papir,
ga napojila z alkoholom, nato pa (pijanega :D
pokapala z inki.


 Očitno alkoholni inki drugače reagirajo z alkoholom in jih le-ta ne posvetli.
Tako je prišlo vse skupaj zelo temno in nedefinirano.
Pa nisem vrgla puške v koruzo.

Najprej sem obrobila napis, nato z belim pisalom kracala okoli rož
ter jih na koncu še obrobila.


Končno zadovoljna sem izdelala še okvir iz 3 plasti 
in dodala cifri, izrezani iz ostankov izreza.


Lepim v Galerijo in sodelujem pri Blog-hopu Craftalnice.

14 komentarjev:

  1. Super, da nisi vrgla puške v koruzo. Fantastičen izdelek. Navdušena sem na belo obrobljenimi črkami in cvetovi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oppa tole tovje "pacanje" im asvetoven efekt :). Všeč mi je kako si obrobila črke in rože, tako da temno ozadje sploh ne moti celote :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena čudovita voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem si ogledala video....tvoj izdelek dosti lepši....mogoče zaradi motiva al pa, ker si dodala "šnopc"....

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično ozadje, barve se lepo prelivajo. Zopet ena krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj "pijan" papir je naravnost fantastičen in s "kracanjem" si odlično povdarila motiv! Hvala ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ozadje, super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudobita je. Všeč mi je "batik" ozadje. Hvala, da praznuješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa popolnost...ne morem se je nagledati!

    OdgovoriIzbriši
  10. u noro, kakšne barve, navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne barve in zelo lep učinek.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila. Ozadje je res čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx