2. februar 2020

Zvončki

Prvi, ki kličejo pomlad, so zvončki.
Zunaj še jih sicer ni, so pa zato na moji voščilnici.
Izrezala sem jih kar iz belega papirja, potem pa pobarvala s Copici.


Škrnicelj sem poštempljala z napisom
(tako kot je v predstavitvi pokazala Tina),
nato pa ga še z isto blazinico osenčila.


Ozadju sem najprej s šablono za ozadje vtisnila vzorec,
nato pa sredino ovala z oranžno osenčila. 
Okvir sem pobarvala z isto barvo, kot sem senčila,
in ga prilepila na podlago.


Zastavica z napisom je tudi iz pomladnih novosti.
S 3D blazinicami sem jo malo privzdignila.
Lepim v Galerijo.

Zaradi mene lahko pomlad pride :D

13 komentarjev:

  1. Ooo si bila že pridna danes in nabrala čudovit šopek zvončkov ;) Lepo sestavljena voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit šopek si nabrala. Super barvna kombinacija in usklajevanje :-) .

    OdgovoriIzbriši
  3. Še malo, pa bodo pokukali iz zemlje...res ne fali več veliko. Si pa naredila čisto pravo kopijo tistih ki bodo zacveteli na mojem vrtu...Joj je lepa voščilnica....Še mal, še mal....24 ur, pa jih tudi jaz dobim...

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena, ki s čudovito uporabo Tininih novosti pritiska name, da jih tudi jaz naročim. Upam, da ostane še kaj zame. Svežo in toplo barvno kombinacijo si izbrala in lepo zložila vse skupaj. Pa še poslikala, kot je treba. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Zelo lepo pridejo v šopku ti zvončki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si to izdelala in skombinirala z ozadjem. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratna je in v zanimivi barvni kombinaciji. Sveže in pomladno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je pa to lepa voščilnica. To ozadje je fantastično, pa seveda ti zvončki, tudi jaz komaj čakam da dobim Tinine novosti. Po ogledu tvojih lepotic pa sem še bolj navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica. Res lepi zvončki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Preprosto čudovito! Upam, da me doma že čaka paket, da k tvojemu dodam še moj šopek zvončkov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ni čudno, da je takšno vreme tudi v tvojo ustvarjalnico prineslo zvončke. Krasen šopek :)
    Hvala za voščilnico, čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem ti že na neki drugi strani povedala, pa ti povem še sedaj: čudovit šopek zvončkov, ki so že pokukali na naših blogih, zelo mi je všeč ozadje in tako "sončno" ozadje za šopkom. Pozdravček in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx