3. februar 2020

Miss you

Tudi tile medvedki so tako cart,
da se jim nisem mogla upreti.


 Mali medvedek tako pogreša prijatelja, da je skoraj padel iz oblaka.


Ozadje sem naredila s šablono in Distress oxidom, napis delno sprintala,
srednji del pa sama napisala.

Papir sem izrezala s pravokotnikom.

Lepim v Galerijo in prijavljam na izziv AAA Cards.


12 komentarjev:

  1. Tudi mene so medvedki naravnost očarali.Ljubko voščilnico si naredila.Nadvse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kakšna dobra ideja in seveda zelo lepo izpeljano. Nežno, ljubko. Pa pohvale za osrednji del misli. Če ne bi napisala, bi rekla, da je štampiljka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. III toplo puhasto, kar kliče po objemih - fantastična voščilnica :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako nežna in lepa voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tebi pa res ležijo Tinini pripomočki. Komaj čakam da kaj izdelaš, ker me vedno znova presenetiš. Tale medvedek na oblačku je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Awww! How adorable! Love the cloud background. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too.

    OdgovoriIzbriši
  7. Skoraj sem se raztopila ob pogledu na tole tvojo nežno lepotičko. Navdušena do lune in nazaj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, o, nežno, za pocartat. Tvoj napis pa naj se kar večkrat ponovi, to pa ne zna veliko ustvarjalk.

    OdgovoriIzbriši
  9. Very sweet card! Thank you for joining the AAA Cards Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadvse je ljubek in všeč mi je, da je vse postavljeno v zgornji del voščilnice, ostalo pa si pustila belino.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh my goodness, that bear is so cute! Beautiful colouring - and I love your clouds! Super design! Thanks for playing along with us at AAA Cards!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nadvse ljubko in prisrčno si sestavila tole voščilnico.
    Mi je všeč ta postavitev in kako lepo pride belina do izraza.
    Tudi sama bi rekla, da je napis štampiljka, tako zelo lepo si ga izpopolnila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx