4. julij 2019

Sivka

Medtem ko moja sivka počasi začenja cveteti,
je na blogih že v polnem cvetu.

Z njo sem okrasila 2 voščilnici za rojstni dan.

Zanjo, ki ima rada sivko, je pokončna.
Idejo za tako vrsto samostoječe voščilnice sem dobila pri Jennifer McGuire.
Imenuje jih bridge cards.


Takole zgleda od zgoraj, se pa da lepo plosko zložiti in gre v navadno kuverto.
Mere zanjo so v inčih:
¼ x 7 ½ (pregib na ¾, 1 ½, 6, 6 ¾).


Druga, v položni postavitvi, pa je zanjo, ki ima rada lila barvo.


Tudi tale gre v navadno kuverto, mere zanjo pa so:
6 x 5 ½´ (pregib na ¾, 1 ½, 4, 4 ¾
V inčih so zato, ker imam rezalnik in ploščo za utore v inčih :D


Noro dobro se mi zdi, da so na voljo tako štampiljke, kot tudi šablone.
V nadaljevanju pokažem nasvet, kako narediti lep odtis na izrez.

Na navaden list odtisnemo štampiljko.
Nanjo potem postavimo list z izrezom pripadajoče šablone
(seveda brez izreza) in ga poravnamo, da je odtis lepo na sredini izreza.


V odprtino sedaj vstavimo naš izrez.


In še enkrat odtisnemo.


Pri odtisovanju sem si pomagala z gobicami,
da sem dobila dvobarvni odtis.


Ko imamo tako nastavljeno, se splača narediti zalogo, izrezati več izrezov
in jih na ta način "pobarvati".


Lepim v Galerijo in se potegujem za novo jesen-zima kolekcijo.

8 komentarjev:

  1. Kako super voščilnici. Krasne barve in super dizajn. Res nekaj posebnega. In super ideje za odtiskovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau Martina, kako so pa to lepe voščilnice!!! Čudovita izvedba. Čisto si me navdušila. Tudi pri meni na vrtu sivka že lepo cveti. Hvala za idejo, navodila in povezavo do Jennifer.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta nekaj posebnega. Zanimiva oblika in postavitev. Sploh prva mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta obe - itaq saj se gre za sivko pa še tako noro dobro idejo z obliko imaš :). Hvala za namig pri odtisovanju - bo prišel prav.

    OdgovoriIzbriši
  5. uauu kako lepi sta in hvala za nasvet o odtiskovanju in rezanju <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivi obliki voščilnic. Nad prvo sem še posebej navdušena. Saj ne rabiš sivke na vrtu, ko ti v ustvarjalni sobici tako lepo uspeva. :-)) Hvala za nasvete. Tudi pri drugih štampiljkah in izrezih bo prav prišlo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super voščilnici, prav posebni sta. In hvala za nasvet.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sivka okrog moje hiške, zdaj pa še obilo sivke v ustvarjalni deželici. Tako pomirjujoče deluje. Je pa oblika tvoje voščilnice zelo zanimiva, se je bom kmalu lotila. Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx