22. julij 2019

Križkanje - prvi del

Prejica in Tinina šablona, pa jih je nekaj nastalo.
Sprva sem delala enostavne vzorce, nato sem postajala vse bolj pogumna :D

Vse osnove so iz eko papirja (10 x 10 cm).
Nekaterim sem dodala še sivko ali pa samo napis.
Lepim v Galerijo.


Tale sivka pa gre v žreb za kolekcijo jesen-zima :)


Tole križkanje je tako pomirjujoče, iskanje novih vzorcev pa izziv,
tako jih je nastalo še kar nekaj.
Več jih pokažem v naslednji objavi.

9 komentarjev:

  1. Vau, tole je pa tako lepo, kako mora biti šele v živo, vsi ti vzorčki...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepe vzorčke si nakrižkala. Krasne voščilnice so nastale. Vzorčki res ne rabijo napisa in drugih dodatkov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Si pa zagnana in nakrižčkala si super vzorčke. Se pa strinjam, to je res pomirjajoče in prijetno opravilo😉. Uživaj in pokaži še ostale😀, lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. WAW tole pa je bilo dela - same lepotičke si nakrižkala. Vsekakor pa zmagate sivkine voščilnice, čeprav so vse lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se poigrala z barvami in vzorci. Same krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa so posebne voščilnice. Zelo lepi enakomerni križki se vrstijo po njih.
    Poklon, lepo res lepo. Tudi jaz sem navdušena nad sivkino voščilnico ☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Vsaka izmed njih je prav posebna, najbolj mi v oči pade spodnja levo. Krasen vzorček!

    OdgovoriIzbriši
  8. Še enkrat vaaauuuuu. Verjamem, da pomirja. Ko sem še šivala gobeline, nisem mogla vstran.
    Samo še ta del, pa samo še to barvo...in je bila ura naenkrat....,da ne pišem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx