18. december 2018

Še en Snowy

Še en Snowy je prišel na zasneženo eko podlago.


Ker se snežinke tako lepo bleščijo, ga lepim v
 Metuljčicin Veselodecembrski izziv.


Hrib in snežinke so iz Najlepšega para, tako ga lepim tudi v Galerijo.

13 komentarjev:

  1. Všeč mi je tvoje algasto drevo in spet ena dobra ideja tvoje ustvarjalnosti. Tale tvoj snežakec pa itak vedno navduši. Hvala da teko lepo polniš galerijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si naredila grm. Snežko je pa itak zvezda. Super paše na kraft ozadje.😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, dobra ideja z grmičkom iz morja. Itak zgleda kot zimski. Tale snežak pa vedno izpade zelo posrečeno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je grm padel v oči, sem bila tudi sama že kdaj lumpa in sem malo "pošmuglala". Snežak je pa itak zakon na prikupnem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je,
    Moi hvala za prejeto voščilnico
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Ideja z grmovjem je svetovna, snežak in bleščice pa dajo piko na i. Hvala za tvojo bleščečo lepotičko, ki je priromala do mene :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Večen je tale pobček....pa še fajn si ga kombinirala z morskimi algami...

    OdgovoriIzbriši
  8. Liked your wonderful post . Keep continue sharing . Thank you so much . Clipping Path | Remove White Background | Product Photo Editing

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx