19. oktober 2018

Europa Donna

Za dober namen sem zmerom zraven.
Pri Craftalnici so v sodelovanju z Europa Donna spet pripravile izziv.


Moja novoletna božična zvezda je embosirana na paus papir in pobarvana z Arteza markerji.


Tudi napise Najlepšega para sem embosirala z zlato
ter jih s 3D peno pritrdila na zvezdo.
Ker mi mašna ni pasala zraven, sem jo prilepila v notranjosti.
Če ustreza pravilom ali ne, je za dober namen in jo bom poslala. 


Ker sem zamudila prejšnji izziv, jo samo še pokažem tukaj.
Tudi tale z roza pridihom je namenjena za dober namen.


Napis, mašna in embosiran okvir so iz najlepšega para zato jo lepim tudi v Galerijo.
Kako je nastala pa povem prihodnjič.

18 komentarjev:

  1. Moi, joj kakšni krasotici sta voščilnici. Elegantni in zelo nežni. Motiv božične zvezde je prekrasen, v kombinaciji z zlato pa prav poseben.
    Ker ponavadi prečekiram tudi linke - pri "napisu" prve voščilnice me preusmeri na jelenčke :)
    Čudovit vikend in prijazen pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Helena, moji imajo zraven še napise 😄

      Izbriši
    2. Torej imaš jelenčke z dodano vrednostjo. Oprosti, nisem vedela ;)

      Izbriši
    3. Helena, jaz imam take, to so prva verzija.
      https://mojalbum.com/an-drejka/rezalne-sablone/najlepsi-par-jelencek-stampiljka/22734859

      Izbriši
  2. Ooo Martina, lepo, da si se nam pridružila. Veš, da smo te vesele.Krasni voščilnici si sestavila. Obe sta namreč zelo lepi.
    Hvala, da si z nami v dobrodelni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti voščilnici! Motiv zvezde mi je zelo všeč, zelo lepo pride embosiran.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obes ta fanrtastični, tale z zvezdo pa prav dih jemaljoča - všečkam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se pridružim vsem pred mano. Krasni obe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta... Zelo lepe barvne kombinacije... Kompliment...

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč sta mi obe voščilnici in obe si zelo lepo izdelala :-))
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako lepa božična zvezda. Tudi druga ne zaostaja. In še za dober namen sta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti voščilnici za dober namen. Seveda sem najprej opazila čudovito božično zvezdo in krasen enbossing.

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe voščilnici za dober namen sta čudoviti. Za embosiranje na pavs ti svečano podeljujem najvišji akademski naziv. :-) Popolno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Akademski naziv si dobila, z božično zvezdo si itak me kupila...a naj še kaj dodam....PERFECT!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj, božična zvezda ti mora biti zeeeelo znana :D
      HVALA TI!

      Izbriši
    2. Nisem bila čisto prepričana....mi je pa pomahala v pozdrav, zato se mi je zdelo zelo čudno ....A smo se slučajno že kdaj videle??:-))"

      Izbriši
  12. Zelo lepi in natančno izdelani voščilnici si nam predstavila! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx