15. oktober 2018

Embosirani palčki

Dve čisto preprosti.
Z Distress Oxidi narejena podlaga, ki se preliva iz temnega na svetlo.
Čez pa z belim prahom embosirani palčki.


Napis sem prav tako embosirala, tokrat na trak paus papirja.
Na koncu sem dodala še Nuvo tekoče perle.


Zeleni papir sem malo skrajšala z robno šablono.
Napis je sestavljen iz dveh starejših setov.


Prav tako sem tu in tam dodala Nuvo tekoče perle,
na mufinih pa sem srčke prevlekla z rdečim Nuvo.


Na delih sem barvo pobirala z vodo,
tako liki še bolj izstopajo od ozadja.

Lepim v Galerijo.

10 komentarjev:

  1. Luštneee. Vidim, da se igraš s tehnikami. Zelo dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni sta in ravno pravšnji za "poštarja".

    OdgovoriIzbriši
  3. iii kok pa je tole cart :). Čudovcito igrivo in seveda navihano premetavnaje palčkov o obeh voščilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mali palčki nagajivčki na lepih ozadjih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično si se tole domislila.Všeč mi je izvirnost in tako dobita voščilnici še posebno noto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaljubila sem se v ozadja, takoj za njimi pa v palčke. Prekrasno...

    OdgovoriIzbriši
  7. Brezhibno embosiranje, fantastični ozadji. Globok poklon. Voščilnici sta čudoviti.
    Pa še prošnja: Prosim, da me nehaš provocirati s palčki, dokler ne pride nova pošiljka k Tini.... :-))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita ozadja in kasno embosiranje, lepo do izraza pride tudi pobiranje barv. Se tudi sama ukvarjam z raznimi tehnikami in tako kot tebe so tudi mene obnoreli Tinini palčki in angelčki. Res lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično od embosiranja do ozadij. Top je vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx