12. julij 2018

Mandala

Tudi tale je nastala že pred časom.


Čipka je narejena z MFT šablono,
okvir pa s šablonami Najlepšega para.
Lepim v Galerijo.
Podlago sem packala preko Altenew plastične šablone.


Osrednji motiv sem večkrat izrezala,
da sem dobila 3D efekt,
nato pa premazala z bleščicami,
kar pa se na fotki ne vidi.

9 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgornji "komentar" je bil prehitro objavljen, saj sem šele zdaj po naslovu videla, da gre za mandalo :) Čudovito izstopa iz podlage, bel okvir pa ji doda nežno eleganco. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sem pomislila, da je to barvni papir....za opravičilo na mojo misel, da si tako enostavno naredila voščilnico je to, ker vem, da imaš s svojo farmo en kup dela, ko pa sem prebrala, da si "packala".....jap...tole je tvoje....podlaga je top...mandala pa...a večkrat odrezana????? Tako lepo sestavljena skupaj, brez da bi kakšen košček visel stran...bravo...še imaš precizno roko...(to je od pletja plevela...a ne????? Lepo bodi in upam, da nadoknadimo od septembra naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem mandala, mi prinašajo prav posebno spokojnost ... Tvoja je tako nežna, si jo umestila na čudovito podlago, kot da lebdi na morju v vsej svoji lepoti.
    Morski pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Napackala si čudovito ozadje "morskih globin".

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen 3D efekt si dobila z več izrezi. Zelo lepo in natančno zlepljeno. Ozadje pa je fantastično. Itak, da obvladaš. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, tako preprost motiv, pa tako krasen učinek. Ozadje je top.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz sem pomislila da je papri v ozadju, ko pa sem prebrala pa samo en velikpoklon tovjemu sutvajranju. Tudi madla tako precizno zložena da je joj- obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo ozadje, ki se mu krasno poda okvir in velika čipka v večih plasteh.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx