16. julij 2018

2 naenkrat

Jennifer ima ponavadi tako super ideje in pokaže zanimive tehnike,
da me kar zasrbijo prsti in jih moram takoj sprobat.

Tokrat je pokazala tehniko z velikimi šablonami za ozadja.

Izrezane dele s 3D blazinicami privzdigneš,
osnovo pa lahko uporabiš za drugo voščilnico :D


Prvi 2 šabloni sta od Papertrey Ink, tretja pa od Spellbinders.


Vse papirje za osnovo sem izrezovala iz belega papirja,
ki sem ga pobarvala z Distress oxidi


 Vse napise sem izrezala s pomočjo šablon Najlepšega para,
zato jih lepim v Galerijo.


Šablone: 

14 komentarjev:

  1. Ja, Jennifer res zna navdušiti z različnimi tehnikami. Za to, bo potrebno v nabavo kakšne podobne šablone :) Moi, čudovite voščilnice. Všeč so mi intenzivne barve, ki se lepo prelivajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lustno. Si se kar namatrala s tem zlaganjem in lepljenjem ampak je super izpadlo.
    Jennifer je res zakladnica novih idej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite kombinacije in barve... resnično mojstrsla izvedba!
    Morski pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si tole izpeljala. Krasne, barvite voščilnice si izdelala. Res ima punca svetovne ideje. Te tehnike ne morem testirati, ker (na srečo) šablon za ozadja nimam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadvse lepe voščilnice v čudovitih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne. Sem sprva razmišljala, kako, da se ti ljubi lepiti vse te male koščke in še paziti zraven, da bo vse "u konac". No, potem sem si pogledala video in zadeva je čisto bolj enostavna. Sama se tega ne bi nikdar spomnila, zato hvala za pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jennifer tudi jaz spremljam. Ideje so svetovne. Tebi gredo krasno izpod rok. Zelo lepe, prehod med barvami je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako lepe. Krasne barve si izbrala, od takih ki spominjajo na sončni zahod pa vse do takih, ki me ponesejo na morje. In res je cool pri teh tehniki, da iz enega izreza dobiš dve voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro vse od barv, ideje in izvedbe - kapo dol :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fenomenalne so. In koliko lepljenje z malimi detajli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. jennifer je zakon in tvoje voščilnice prav tako!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, prekrasne voščilnice, ampak koliko si imela to lepljenja... je bilo pa vredno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično si skombinirala, lepila, barvala. Cel kupček lepotic😊. Pozdravček k tebi Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite so! Samo toliko koščkov, ki jih je potrebno zalepiti..., si ne predstavljam, koliko je to dela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx