3. julij 2017

Tresočka z delfinom

Kaj narediti z neuspelim ozadjem?
Porabiš ga za ozadje tresočke ;)



Še eno ozadje (tokrat odspredje ;) narejeno z oxidi.
Izrez je narejen s šablono Najlepšega para,
zato lepim v Galerijo.
Delfin je stara štampiljka pobarvana s Copici.
Trava pa je izrezana z vsemi mogočimi šablonami.
Malo domišljija je pa treba imeti ;)


Kako lepo se delčki premikajo in svetlikajo
si lahko ogledate na filmčku, ki sem ga objavila na Instagramu.
(Hvala Vladki za pomoč)


12 komentarjev:

  1. Sem si že ogledala filmček in občudovala prekrasno tresočko. Tako mi je všeč, da se sploh ne da opisat, enkratna, času primerna in prečudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Znašla si se - tako z ozadjem kot tudi z morskimi travami. Zelo lepa tresočka. Zdaj me pa že pošteno mika na morje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si porabila neuspelo ozadje. Res lepa tresočka. Video pa bom doma pogledala. 😁
    Butarica diši iz ekrana. 😁

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ne da tudi tebi kaj ne uspe?? Ne morem verjeti. Krasno dvojno tresočko si naredila in trave so čisto morske. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj je to neuspelo ozadje??? krasna voščilnica, tudi filmček je TOP.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita morska tresočka. Prav vse na njej mi je všeč in nič ne vidim neuspelega ozadja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oja, super si se znašla z "neuspelim" ozadjem. In ta tvoja tresočka te povsem popelje v podvodni svet. Vidim, da delfina zelo zanima kaj lepega se trese :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratno si jo sestavila. Dvojno okno je super izbira. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Martina, perfektna je. Tresočka v dveh delih mi je fantastična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Malo domišljije? Ti si jo pokazala res velikoooooo - dvojna tresočka, postavitev, vsi drobceni dodatki ... prelepo draga Martina!
    Rahel vetrič pošiljam v tvoj konec, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Še dobro, da se ozadje kdaj sfiži, ker potem nastane druga čudovitka :) fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  12. kako krasen dizajn, prekrasna tresočka, barve so super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx