12. julij 2017

CRAFTalnica - modra bela in še ena

Tokrat sem za izziv pri CRAFTalnici izbrala barve in sicer 

uporabite modro, belo
in še kanček ene barve po lastni izbiri.

Sama sem izbrala zlato ;)


To je še ena izmed tistih igračkanj z oxidi. 
Najprej je narejena ombre osnova,
nato pa sem preko šablone čez nanašala oxida v modrem.

Na trak iz paus papirja sem nalepila besedo sreča,
ki sem jo embosirala z zlatim prahom.
Prav tako sem embosirala ostali del napisa.
Lepim v Galerijo.


Me prav zanima katere barve so si izbrale
ter naša mesečna gostja Maja.

16 komentarjev:

  1. Oooooo, noro je lepa. Super se mi zdi, ker si k modri dodala zlat napis, jaz vedno pri modri pomislim najprej na srebrn dodatek. Kljub temu, da si ponazorila liste, je videti tako zelo morska :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo ozadje in ta modrina spominja na sproščen dopust in morje :). Kanček zlate pa ji zelo pristoji in ji doda še eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežna, elegantna, osvežujoča in tako zelo tvoja! Super izziv :-)
    Kanček modrine z mojega konca pošiljam na tvojega, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. In super si izbrala. TOP barvna kombinacija z zlato. Tele tvoje stencil voščilnice z Oxide blazinicami so čudovite. Zdaj manjka samo še tvoj ročni napis ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čeprav res ni morski motiv, me je kar poneslo na morje. Bodro morje, bel pesek in zlato zagorela koža. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Poleg tega, da me spominja na morje, me kombinacija z zlato barvo asociira na Egipt v času faraonov. Taka, prav kraljevska se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz bi pa tem listom samo oči dodala pa bi bile ribice v čudoviti modrini, ki jo znaš pričarati. Čudovit izziv in enkratno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sama sem najprej videla ribice :), ... morda prav zaradi barve. Zelo lepo izdelano. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa, krasno ozadje si naredila. Zlati napis da piko na i in deluje elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoja razpoznavna voščilnica: lep ombre, super izbrana šablona in zlata sreča doda piko na I. Pozdravček k tebiAndreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je, tvoja ozadja mene vedno znova fascinirajo.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Martina tvoje ozadje je fantastično :-)) Tako zelo lepo se preliva modra barva in tako krasno si ga naredila. Spominja me na morje .-) Res si prava mojstrica ozadij. Zlat napis kot dodatek pa je pika na i

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo Martina, kako zelo lepo si nanašalo tole modrino. Prava pomirjevalna poslastica je nastala...

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito v tvojem prepoznavenm stilu, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  16. prekrasna, pomirjajoča in paša za oči!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx