12. september 2016

Pošta zate

Sprva sem mislila narediti vse na enem papirju,
pa mi je maska strgala papir. :(
Zato sem v drugo delala podlago posebej ter 
naknadno prilepila te prikupne pandice.


To je že tretja, ki je nastala po spodnji skici
(prva je tukaj, druga pa tukaj).
Moram priznati, da me je ta skica super izzvala ;)


S 3D blazinicami sem pande in pisma dvignila nad podlago,
da še bolj izstopajo.
Za ozadje sem uporabila barve distressov, 
ki kukajo izpod čestitke.


Prijavljam na septembrski izziv
(uporabljene štampiljke:

11 komentarjev:

  1. Res si čist not padla v te krogce...cela mini zgodbica in pandice so prav lušne in happy...le kdo bi ne bil, sploh ob srčkasti pošti. Ozadje...krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pandice so zelo simpatične in naredila si jim krasno osnovo. Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. You're on a roll with your three beautiful cards! I love these happy pandas... so cute, and it's a fab take on the sketch. Love it! Esther

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštno ozadje si naredila, všeč mi je senčenje in pandice so krasno umeščene..

    OdgovoriIzbriši
  5. Skica te je prav ustvarjalno prevzela in navdihnila za same krasne voščilnice. Ta je ljubka zaradi simpatičnih medvedkov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ozadje in lušne pandice! Lepo si jo naredila po skici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Itak ti uspe vse česar se lotiš, si seveda tudi asica skic. Pandice so super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, that is a brilliant interpretation of the sketch – total genius! Thanks so much for playing in our Seven Hills Crafts challenge this month – I hope we'll seen you again with your creations next month!

    Julia

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kolk so kjuti tele pandice <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx