8. september 2016

Objem jeseni

Ta skica mi je dala vetra ;)
Vetra pod krili ustvarjanja.


Tako izzvana že dolgo nisem bila 
in prav užitek mi je bilo, 
ko so nastajale različne čestitke
(ena še pride) po isti skici.


Tokrat sem za motiv uporabila Tinine liste
za napis pa šablone Sladke misli.
Lepim v Galerijo.

Kako? Se boste (morda) vprašale.
Saj šablona ne vsebuje besede JESENI.
Pa jo ;)
Sestavila sem jo iz črk vseh treh besed.
obJEm SladkE MIsli
No, m sem s škarjami spremenila v n ;)
Ko si enkrat zapičim v glavo napis,
mora bit tak in pika.
Potem pač malo improviziram ;)


Liste sem izrezala iz akvarelnega papirja,
ki sem ga prej pobarvala z vodenimi barvicami,
nato pa še pozlatila z novimi barvicami Kuratake.
Rob je narejen z ME šablono.
Prijavljam na izziv pri Seven Hills Crafts Challenge


Ta fotka pa ni nič obdelana 
in je samo obrezana.
Zato kaže prave barve ;)

22 komentarjev:

  1. Wauuu, postajaš prava mojstrica enega izziva. Krasno si se ga lotila, tale jesenska mi je še lepša kakor črke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je WAW... barve listov, ampak premetajoči črkovni anagram....tule bo pa še Tina odprla usta na široko.

      Izbriši
    2. mater si se dobro znašla, krasna jesenska je nastala!

      Izbriši
  2. Uau, ta je pa res prekrasna. Super ustvarjanje po skici in liste si tako lepo pobarvala, da jih je veselje pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkratno, zelo inovativna si in očitno ti veter pod krili ustvarjanja dobro dene. Prava jesenska lepotička.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wawww, tile listi so pa kot pravi, in napis! Res si dobila kriiilaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  5. How beautiful! I love the colours of the leaves - Kuratake do such gorgeous products - and how clever of you to create the sentiment from different words! Very creative :) Esther

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastic colors, this is a stunning fall card! Thanks so much for playing in our Seven Hills Crafts challenge this month – I hope we'll seen you again with your creations next month!

    Julia

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, res sem se spraševala, kje si dobila besedico jeseni :) Genialka si, veš!
    Zelo lepo si uporabila skico in namestila zlato obarvane listke. Krasna je, tako topla.

    OdgovoriIzbriši
  8. V trenutku, ko sem prebrala "jeseni", mi je šlo skozi glavo, kje ima Tina ta napis:. Opravila si za +5. Vse čestitke za lepo barvito jesensko voščilnico in za tvojo inovativnost:), pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Veš, da sem šla v mislih na brzino vse Tinine šablone skozi, pa jeseni ni bilo vmes. :-))) Svetovno si skombinirala napis! Bravo! Tudi listi so super postavljeni. Vrhunska voščilnica. Popolnoma sem navdušena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. hihi, jaz sem tudi kliknila na povezavo, preden sem brala naprej :)) In tuhtala, pa kje si to dobila ;))) Dobra si, bravo! Pa tudi voščilnica v celoti mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako kot ti premetavaš ideje, tako veter premetava jesensko listje po papirju. Oboje je neverjetno in čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  12. Idej ti ne zmanjka, perfektna na ustvarjalnem področju. Voščilnica je 1A. Barve si zadela v nulo. Krasne so in lepo se še svetlikajo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vau, kako je lepa in barve so tako lepe. Super.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za ta čudovit objem jeseni!:)
    Prečudovite barve jeseni si ujela na svoji voščilnici! In krasno uresničila skico ter še bolj fantastično sestavila besedo jesen.
    Vrhunsko! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Vau, čudovita je! Lepo si se znašla z besedami, listi so pa fenomenalno pobarvani!

    OdgovoriIzbriši
  16. Super si se znašla in premetala črke. Listki so prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  17. Objem jeseni!!!! Pa kaj si ti tu nor!!! Moj poklon za tole krasotico!

    OdgovoriIzbriši
  18. Those leaves are so beautiful and realistic...love your card :) Thank you for playing along with our sketch challenge this month at Seven Hills Crafts :)
    Jenny x

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja, hudo... Objem jeseni...
    Čestitke za iznajdljivost in izvedbo!

    OdgovoriIzbriši
  20. Such a cool design! Those leaves are stunning. Thanks so much for playing along with Seven Hills Crafts this month x

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx