6. april 2016

Pomladna košarica

Se spomnite košaric
ki smo jih dobile pri ArtMBR?
No, svoje nisem okrasila ne za Valentinovo,
ne za Veliko noč.
Je pa prišla prav sedaj - spomladi.


Poštempljala sem jo s Tininimi rožicami in zelenjem,
notranjost pa sem pobarvala zeleno.
Lepim v Galerijo.


Veliko zelene in pomlad sta bili ključni besedi 


Inspiracija jima je bila Natašina 
ljubka velikonočna voščilnica z zajčkom ;)



21 komentarjev:

  1. O, kako si pa tole lepo poštampiljkala, prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako krasno si poštempljala tale papir. Sem mislila, da je takšen kupljen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako lep papir si ustvarila. Krasna pomladna košarica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si uporabila štampiljke in naredila pomladno košarico za sladke dobrote.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sama ljubkost in tak lep vzorček si naštampiljkala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si jo prelevila v pomladno košarico. Krasno poštemplano z rožicami. Hvala, da tudi ti z nama ustvarjaš zeleno pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ustvarila si čudovit papir, lahko ga prodajaš:)))Tinine rožice so resnično hudo uporabne . Seveda pa nato še lepo narejena košarica in pomlad je tu:)Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Štempljanje ti gre odlično od rok, lepa košarica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sezula si me s tem poštemplanim vzorčkom. Enostavno prekrasno. Ni druge. :-)) Pridem na tečaj. :-) Super pomladna košarica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo kako lepa! Pravsnjih barv za izziv in rozice za pomlad.
    Tako elegantno je narejena da ne bi nikoli uganila da je postempljana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa je, Tudi jaz imam eno doma, mi jo je Sonja prijazno poslala, samo okrasiti jo še moram.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito košarico si izdelala :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav krasna košarica, ki diši po pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Izjemno lepa je in tako zelo lepo naštempljana, da je veselje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Te košarice so res čudovite in tudi meni je uspelo narediti nekaj velikonočnih, a jih še nisem pokazala. Tvoja je res čudovito pomladna :-)) Krasen papir si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  16. Te košarice so res čudovite in tudi meni je uspelo narediti nekaj velikonočnih, a jih še nisem pokazala. Tvoja je res čudovito pomladna :-)) Krasen papir si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  17. pri tebi mi včasih komentiranje dela težave, sicer sem pa tole košarico tako pokazala pri sebi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Svaka čast za štempljanje, čudovita košarica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx