8. april 2016

Mavrica

Našo Mojco so napadli virusi.
Pa ne takšni ustvarjalni,
tisti pravi, ki so zelo nadležni.
Da jo malo spodbudim, sem ji poslala mavrico
Za mavrico potrebujemo tako sonce kot dež.


In po vsakem dežju posije sonce.
Draga Mojčica, 
upam da si pregnala vse nadležne viruse
 in so ostali samo še tisti ustvarjalni ;)

Prijavljam jo v Galerijo (krogi, romantični okvir, okvir).


21 komentarjev:

  1. Kako super ideja, da si iz krogov naredila mavrico. Tega se ne bi nikoli spomnila. Super in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako pozorno od tebe. Takšne pisane barve bodo gotovo pripomogle pri okrevanju. Pa tako lepo nebo si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem že razmišljala te dni, le kje je naša Mojca. Nič ni objav, zdaj pa vidim kaj je razlog. Upam, da čimprej okreva. Zelo lepo, da si ji poslala ta mavrični pozdrav z dobrimi mislimi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo, ker si se na takšen način spomnila Mojce in ji poslala pozitivno voščilnico. Mislim, da jo bo spravila v dobro voljo, to pa je dobra pot za ozdravitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iz nje seva prava pozitivna energija. Upam, da tudi z njeno pomočjo Mojca premaga viruse.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj naj rečem drugega kot ena LEPA HVALA za vse želje. Virusov ni več, je pa res, da ko ima hudič mlade, jih ima veliko, v mojem primeru preveč. Žal se dogaja pri meni toliko stvari, da ne zmorem vsega in moja ustvarjalna potka bo zaenkrat malo na stranskem tiru (tudi zdravstveni razlogi (oči)). Pa saj vam bo pasalo, da si malo odpočijete od mojega lajanja. Martina hvala ti še enkrat, je res krasna tale mavrica...kot bi bila žametna. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, ti si samo vzemi čas zase, čeprav te tukaj pogrešamo, prav tako tvoje objave in komentarje.
      ♥♥♥

      Izbriši
  7. Kakšna mavrica, naj prinese zdravje Mojci!

    OdgovoriIzbriši
  8. Martina zelo si bila pozorna in vidim, da je Mojci že bolje :)))
    Ozadje za mavrico pa je fenomenalno!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo marvico si naredila in verjamem, da jo je bila Mojca zelo vesela :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepa pozornost polna pozitivne energije in mislim, da bo Mojci z njo veliko lepše in lažje. Tudi jaz želim čim prejšnje okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa voščilnica z lepimi željami in močno upam, da bodo Mojci pomagali. Sem jo pogrešala. Upam, da se kmalu "slišimo". Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa voščilnica za Mojco,
    tudi jaz ji želim okrevanja
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je ta voščilnica z mavrico, Mojco pa sem tudi že pogrešila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Mislim, da Mojco vsi pogrešamo. S tole čudovito mavrico si jo res lepo pocartala.

    OdgovoriIzbriši
  15. prekrasno mavrico si naredila, tole si tudi jaz želim enkrat sprobat.
    ja, tudi jaz pogrešam mojco in sem se že spraševala, kje je ...

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako pozorno. Mislim, da si s to mavrico povrnila nekaj energije.

    OdgovoriIzbriši
  17. Mavrična voščilnica je zelo lepa, taka polna energije, kot Mojca. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale mavrična voščilnica je prečudovita. Očitno je Mojci odgnala viruse, kar je najbolj pomembno.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako zelo lepo si ji tole pričarala. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx