7. december 2015

Za Mijo

Za malo Mijo (in njeno mamico Jernejo)
je nastala ta dobrodošlica.


Uporabila sem prikupne živalce
in jih pobarvala kar z Distressi.


Vsaka ima v roki rožico,
ki bi jo rada podarila mali Miji.


Dobrodošla Mija!

13 komentarjev:

  1. Kako luštna razigrana čestitka
    zelo si se potrudila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo, igrivo voščilnico si pripravila kot dobrodošlico mali Miji. Živalce so ljubke in rožice so pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo dobrodošlico si pripravila za malo Mijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa čudovito, čudovito je tudi to, da te lahko komentiram.....Všeč mi je zvezdica, izbrane barve, živalice, skratka prava za dobrodošlico mali zvezdici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lušne so tele živalice. Nadvse prikupna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mami se kar ni mogla nagledati te CART voščilnice, teti je poleg po najstniško pribila "ej sis, ma tale je the best"... V glavnem: hvala ti za tako lepo dobrodoščico na svet naši mali žabici :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da je mamica male Mije tako navdušena, kot sem jaz. :-)) Živalice so super ljubke, napis pa seka. :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. kakšna luštkana, super je tale napis v oblačku!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa je res ful luštna! Kako si pa tale super napis dobila? Če ga tiskaš, kakšen papir pa uporabiš? Meni ne potegne printer debelejšega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav lušno si uporabila te živalce in rožice...za cel pušeljc jih je....pa še oblaček z dobrodošlico....ma ni čudno, da je bila cela familja Modic tako navdušena. čao

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx