22. december 2015

Natur in perl - božična zvezda

Tokrat sem juto okrasila z božično zvezdo,
nanjo pa posula perlice.




Še druga filigranska izvedba.


Obe sta iz perl papirja.


uporabljene šablone: božična zvezdafiligranska božična zvezda (+osnova)
uporabljena štampiljka: Mavelu

Prijavljam v Galerijo in Razstavo vaših mojstrovin.

6 komentarjev:

  1. Na žalost sem res samo pokukala na tvoj blog, ker sem v takem zaostanku, da bom zelo hitela:))), ampak zvezdi sta lepi in v kombinaciji z juto še bolj vpadajoči. Lep pozdrav, Andreja V

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta natur bela kombinacija je super. Všeč so mi božične zvezde.

    OdgovoriIzbriši
  3. Varianta z božično zvezdo je tudi super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Natur in bela delujeta toplo in hkrati sveže. Zelo lepo paše juta za podlago. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav božiča ne praznujemo (ga imam že v priimku 365 dni na leto) si ne predstavljam teh dni brez božične zvezde...bele so pa še posebno lepe. Ampak filigramska je pa oh in sploh...je še nisem videla na nobenem izdelku in moram priznati da je res krasna...hvala, ker si mi jo pomagala dodati v Marinino košarico:-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx