23. december 2013

London

Tokrat ni bilo čestitke za rojstni dan, pač pa LO.



Enostavno preveč stvari je hotelo gor in čestitka bi bila premala.


Ovekovečila sem naše potovanje v London, ki si ga je Nik tako želel. 


Uporabila sem vse, kar mi je prišlo pod roko in je "dišalo" po UK ;)


Še 1x VSE NAJBOLJŠE mladi mož!

10 komentarjev:

  1. Lepo si to zapisala - mladi moz, kajti zdaj res vec ni fant ;) In ker sem tole videla v zivo in vse preslatala vem kako fantasticno zgleda sele v zivo. Super je, res.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, noro dobro! Obožujem London in tvoj LO sem si natančno ogledala, pa se mi zdi, da bi bilo tole res treba videti in potipati v živo :) Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, vse najboljše mladi mož. Super LO, tudi jaz sem si vzela čas in si ogledala vse podrobnosti, saj sem prav navdušena nad LO-ji in tale je carski!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo sestavljen LO!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke mlademu možu in po videnem sodeč je darilo nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Takšna darila ostanejo v spominu za vedno :-) Čudovit izdelek in vse najboljše mlademu možu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito sestavljeno, vsi ti dodatki, prekrasna!!! Čestitke mlademu možu in lepe praznike ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo lepa !!! ob pogledu boste vsi obujali lepe spomine <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna je! Vse najboljše tudi od nas :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse najboljše mladeniču še z našega brloga ... naj bo zdravje tisto, ki bo imelo besedo nad in pred vsem ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx