11. maj 2012

Nizozemska

Slovensko in hrvaško: Nizozemska  
angleško: Netherlands 
dutch: Nederland 
frizlandsko: Nederlân
nemško: Niederlande
špansko: Países Bajos 
francoskoLes Pays-Bas,
italijansko: Paesi Bassi
finsko: Alankomaat in  
katalansko: Països Baixos


kar pomeni nizka dežela, saj je komaj kak meter nad morjem. Ponekod je celo pod morsko gladino ;) Velikokrat jo imenujejo tudi Holandija, čeprav sta Severna in Južna Holandija samo 2 od dvanajstih provinc. Pred kratkim je Nizozemska kot prva država v Evropi objavila svoj net neutrality.


Anekdota:
Vpraša zelo radovedna soseda (ki pa ponavadi pozabi odzdravit ;) tavelikega kje smo bili in ta reče, da na morju. Spet radovedno vpraša, če se je kopal in ji odvrne, da ne, ker je bilo premrzlo. 
Ja zakaj ste pa pol šli tja?

Zaradi tega


in tega
barvni tepihi
razvrščeno po barvi
 




in vrsti



cokli na 100 in 1 način 


vsepovsod kanali in in zanimive hiše


še nekaj zanimivosti

oblečeno drevo

ko bom bla vlka bom znala tudi jaz narediti sliko iz fotok :D

še malo morja,
saj se ji ni zlagal ;)

11 komentarjev:

  1. He he, radovedna sosede, s temi je vedno križ :)))) Lepe kolaže si naredila in cvetlice so res neverjetne. Barv in zanimivih kulis vam vsekakor ni manjkalo. Zelo zanimivo popotovanje ste imeli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita objava v dotiku fotografij in besed ... oh kako so lepe rožice in tiste z oblečenim drevesom so nadvse všečne :o))) Krasne slike ste lepili v album srca ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob tako lepih kolažih in prekrasni barvni paleti, ki jo ponujajo .... preprosto ne moreš ostati ravnodušen. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuu, kakšnih lepot ste bili deležni in si kar predstavljam, kako ste uživali. Čudovite fotke.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooooo, mi delaš skomine.zdaj pa prav gotovo razumeš zakaj bi jaz tam (še) živela.Tudi ljudje so fajn ;)
    fotke imaš pa fenomenalne. mi je skoraj žal, da si jih zložila v kolaž, ker bi jaz vsako posebej občudovala.
    vseeno hvala,da si jih delila z nami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naslednjič, ko prideš, si jih v miru pogledava in pokomentirava ;)

      Izbriši
  6. Krasne fotografije in potopis, ki kar vabi na izlet tja ... na tisti konec ... verjamem, da bom tudi jaz enkrat lahko šla tja in si privoščila ogled vseh teh krasnih barvnih palet ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, pa res, tudi ti si občudovala iste rožice kot jaz. :) Moj potopis še ni končan, ker se po navadi (preveč) na dolgo razpišem. Lahko pa iz lastnih izkušenj potrdim, da je res vredno iti tja, čeprav je morje premrzlo za kopat. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz se ne bi 'napasla' teh barvitih cvetk, pa kanalov, pa cokel, pa... Če bi bilo možno, bi šla še tja, ker se teh pogledov preprosto ne morem naveličati.
    Me veseli, da ste uživali!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx