5. september 2011

4TR

Ta je tako hitro šla od doma, da se fotoaparat še vklopil ni in že je ni bilo ;) Ker smo šli na dopust in je medtem imela Natali rd, sem morala zraven pakiranja stvari za sabo zorganizirati tudi prevzem darila in čestitke ;) Nič čudnega, da mi je fotošuting ušel ;)


Moja prva zavrtena samostoječa čestitka (zato je bil pri izdelavi sekicine Déjà vu ;)
Okoli okvirja štampiljke sem ovila zelen trak, ki pa je že popustil na določenih mestih (nič čudnega po vsem potovanju čestitke ;), kar pa sem opazila komaj na fotkah in ni popravnega ;)

Štampiljka pomarvana s Copici v Natašinih barvah seveda. Tudi psička ne sme manjkati, da ne bo Tonka užaljena ;)
Nataša, naj ti še tukaj (čeprav post festum) zaželim vse najboljše in še na mnoga leta!

2 komentarja:

  1. hi-hi, hvala za pravzaprav VSE- voščilnico, vsa darilca pa še lep vikend pri tebi (čas fotošutinga)
    sinoči mi je bila Tonka res v tolažbo, ko so moji trije fantje odpotovali v prestolnico ;)
    a še zdaj ne kapiram kaj bi pomenilo 4TR ?!?!?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha-ha @Natali, sem hotela razložiti naslov, pa ga nisem imela kam vrinit ;)
    4TR = for the record
    Glede na to, da sem pisala za nazaj in dodajam post zato, da imam vse zbrano ;)
    Super vikend je bil, čeprav je prehitro minilo :(
    Pa saj ni bil zadnji, kajne?

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx