11. junij 2011

Modra in žreb

Začela sem z roza toni, končalo pa se je z modro ;)  Mufini na podlagi so v obeh barvah, tako se je kar dobro izteklo. 

Tildo sem pobarvala s Copici in jo malo bolj osenčila, kot to počne Mary. Nato sem jo senčila s Copic Air Can, pa en flumek ni sodeloval ;) Mogoče je bral moje misli, ko sem se poigravala z idejo, da za ozadje naredim pikice, tako kot tukaj. In na koncu mi je všeč kako je izpadlo, uporabljeni sta obe možnosti. Seveda sem potem še nekaj pikic dodala.


Tokrat sem rože skrila pod sliko in samo kukajo ven, da malo popestrijo kot.

Dodala sem belo čipko in moder trak. Za malo bolj bogat mašeljc sem naredila 2 zanki. Napis je Whimsy stamp.  
Tudi notranjost sem okrasila z večjim mufinom.

Pa imam še eno čestitko na zalogo ;)


Sedaj pa k obljubljenemu: žreb za 400to objavo. Naključni generator je izbral ...




Čestitke Saša! Na e-mail mi pošlji svoj naslov, da ti pošljem bonbonček.

6 komentarjev:

  1. Tudi tokrat si zelo lepo pobarvala in te pikice ji dajo še dodaten čar. Zelo lepo si sestavila vse skupaj, krasna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fletna. Lepo si jo osenčila s pikicami. Tildke pri tebi kar oživijo :).

    Čestitke Saši-Frutki za bonbonček.

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ta dvojna mašnica mi je fuuul všeč, pa tisti mafinček v notranjosti pa tudi, da ne rečem tiste pikice so zakon. čipka mi je pa znana ;)
    Saši pa seveda čestitam ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cortkana....:):) Tudi meni se rado zgodi, da začnem nekaj, nazadnje pa je izdelek čisto nekaj drugega, ker me kar samo "viža" v drugo smer. Tudi to je čar ustvarjanja, mar ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo, zelo simpatična in četitke Frutki!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna čestitka in čestitke Frutki!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx