21. december 2010

AK (21)

Ta podlaga ornamentu mi je bila takoj všeč, ko sem jo videla, pa še navodilo je bilo zraven ;) Za rob sem uporabila MS puncher snežinke, za sredino pa Spellbindersovo šablono snežinko.

9 komentarjev:

  1. oo, zelo lepo in mislim, da tudi precej dela, ampka se splača :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooooooo, res lepa, všeč mi je .

    OdgovoriIzbriši
  3. Močno držim pesti, da tudi tvoja krasna snežinka prikliče še kaj tistih ta pravih :o)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa, nekaj posebnega je tvoja snežinka.
    Ko bi jih še res kaj padlo iz neba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Već 21 dan pratim sve što si uradila i ne komentiram...
    Zašto???
    Zato jer bi jedini komentar bio...PREKRASNO!!!
    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. lepa, prelepa ravno prav nežna modra snežinka :)
    čeprav se veselim Božiča kot majhen otrok, mi bo žal,da bo kmalu konec teh lepih izdelkov vsak dan :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx