12. december 2010

3. advent in AK (12) with a little help from my friend


Ko so mi že začele jenjati ideje in so mi manjkali samo še trije okraski (nisem jih namreč delala po vrsti), mi je pomagala Vladka s svojo malho idej - malho v kateri idej nikoli ne zmanjka ;) Odločila sem se za ta rdeči poštni nabiralnik (ki ga na žalost pri nas v živo ne vidiš).

Motiv nabiralnika sem imela sicer na eni od prazničnih čestitk, samo včasih ne vidiš tistega, kar imaš pred nosom ;) Z drugimi besedami povedano: treba se je spomniti, da je tak poštni nabiralnik tudi lahko motiv za okrasek ;)
Hvala Vladka!

7 komentarjev:

  1. Tale rdeči nabiralnik je fantastičen!

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljem sem pomagala, pa še lepšega si naredila kot jaz :) Res je dobro izpadel in dobra finta mi je ona odprtina, ki si jo naredila in kako si zasnežila tisti del, ko se mečejo pisma notri :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je, pravljičen in ponese me v Anglijo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je fantastičen. Super lepo si ga naredila!

    OdgovoriIzbriši
  5. všeč, všeč, všeč...lep zimski poštni nabiralnik. ravno danes zaključujem svoje voščilnice za moje prijatelje, znance, sorodnike...

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni so tile obeski. Komaj čakam, da bo božič, da vidim vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen nabiralnik,s snegom in vsem kar paše v ta adventi čas. Krasni obeski so, vsi po vrsti!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx