30. oktober 2010

3 Tilde

Teta letos praznuje okrogli rojstni dan, zato sem se hotela še bolj potruditi pri izdelavi letošnje voščilnice. (Lansko si lahko ogledate tukaj.) Ker ne maram številk na čestitki (saj slavljenec tako ve, koliko je star), sem naredila (ne)navadno čestitko. 

Ta stil zgibanja sem že večkrat zasledila, pa do zdaj še nikoli uporabila. Pravzaprav je na nek način "easel" card, saj je samostoječa. Razdeljena je na 3 predele, kjer kraljujejo Tilde. 2 sta zunaj, na travi (mimogrede: pri papirju za travo sem ga biksnila, ne vem kaj sem razmišljala), ...
... ena (rjavolaska) pa gleda skozi okno s polknicami (prepozno opazila, da jih nisem senčila. ;) 
Ta Tilda z venčkom, ki stoji, ima najsvetlejše lase, oblečena pa je v olivno zelen komplet
(menda ni treba dodajat, da je to meni zelo ljuba barva ;)
Najmlajša leži v travi in opazuje ... 

... ptička na ograji.

Namenoma sem jim naredila lase različnih barv, da malo vadim barvanje las ;) Prav tako sem si naredila "švinglc", kjer imam napisano katere barve Copicov sem uporabljala za določeno barvo las ;)
Pred hišo je ptičja hišica in na njej veselo prepeva ptička. Teta ima namreč zelo rada svoj vrt in vsako leto posadi ogromno sadik, rože pa ji njeno skrb in ljubezen vračajo z neprestanim cvetenjem. Zato je tudi na tem vrtu veliko rožic, ki ji bodo cvetele celo zimo.
draga teta, želim ti predvsem zdravja!

14 komentarjev:

  1. Wow, this is great, just beautiful!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si skupaj spravila te tri Tilde!
    Meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeeej, kok enih podrobnosti. Čudovita čestitka je, taka res posebna. Lepo, da si se spomnila na vse te ograjice, travce, hiško.. Verjamem, da bo teti več kot všeč. Take res sodijo na poličko za dalj časa. No, ne tete... čestitke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta čestitka je res narejena z ljubeznijo in veliko pozornostjo do tete. Resnično je nekaj posebnega z vsemi temi dodatki. In čeprav se jeziš nad travo, je meni ta prva padla v oči, ko sem videla čestitko in ravno to mi je bilo zelo všeč, da ni klasično zelena. Zelo lepo pobarvane Tilde in izdelek je resnično izpadel zelo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moi, tale čestitka je pa pisana točno na mojo kožo - prekrasna. Če bi sama znala, bi naredila točno tako.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo čestitko si naredila. Lepo "uredila" sceno in Tilde pobarvala prav profesionalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo unikatna čestitka, polna posebnih detajlov. Čudovito ti je uspelo vse skombinirati med seboj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo simpatična in pozitivna čestitka. Tudi meni so všeč te večdimenzionalne, a se jih doslej še nisem lotila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale teta je pa zagotovo nekaj posebnega, da si ji namenila tako lepo voščilnico. Tilde so krasne, a zmaga ptičja hišica :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. UUaaau, kakšna umetnija. Medtem ko ti skupaj spraviš celo vasico, jaz komaj vem, kaj je easel card. Teti pa vse naj naj boljše!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta je pa za na poličko! Definitivno!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni so take takooooo všeč!Tudi ko sem bila majhna so me take 3d knjigice in podobno prav očarale in tvoja je nadvse sweet!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidi se da je narejo z ljubeznijo. Krasna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ljubko, ljubko, ljubko in joj kakšne sladkice so te deklice :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx