11. avgust 2010

Priznam, pozabila sem !

Medtem, ko smo se potepali naokoli, sem (no, moj blog ;) dobila nagrado od kar nekaj blogerk. Vsem se seveda zahvaljujem za izkazano pozornost in nagrado, ter opravičujem, saj sem, ko smo se vrnili, na ta priznanja čisto pozabila.

Nagrado sem prejela od Alenke, Urške, Andreje, Mojce in Sonče. Hvala punce, krasne ste in vaše bloge z veseljem pogledam.



Nagrade ne bom podeljevala naprej, ker tako nisem sledila katera jo že ima in katera ne. Sicer pa se je itak težko odločit ;)

Kot ste lahko opazili, sem blog po dopustu prenovila. Malo me je bilo strah, saj sem pri prejšnji podlagi kar malo posegala v samo kodo in nisem vedela kako se bo obneslo. Pa je šlo; super in hitro in enostavno. Bom še večkrat spreminjala. ;) Tako sem tudi nagrade združila v tekoč trak, ki teče na dnu bloga. Očitno make-over še traja ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx