15. marec 2010

Še polžki

Še nekaj obeskov iz prelivajočega se Fima je nastalo in čakali so, da se prelevijo v verižice.






Baker in bakreno barvo imam že od nekdaj rada. Bolj kot srebrno in zlato. Bolj topla se mi zdi in rada uporabljam bakrene dodatke za verižice.





Pa tudi tem polžkom tako pristajajo bakreni dodatki.



Od Baie, ki ustvarja prekrasen nakit in še kaj, sem prejela nagrado. Hvala ti!




Napisati bi morala 7 resnic o sebi. Ker pa sem jih že pred kratkim pisala in mi trenutno na pade na pamet nič novega, bom ta del preskočila in podeljujem nagrado naprej vsem blogerkam, ki spremljate moj blog.



10 komentarjev:

  1. Všeč so mi tvoji polžki in z veseljem bi si eno od ogrlic obesila za vrat ;)),kot sem že na svojem blogu enkrat zapisala,........Rjava se tok fajn kombinira........

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštni so ti polžki!Bakrena pa tudi paše zraven.Tudi jaz jo imam rada!

    OdgovoriIzbriši
  3. Te polžki so mi bili vedno všeč in zelo lepo si ulovila kovinske prelive!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neverjetno lepo narediš te prelive in ogrlice dobijo malo starinski pridih. Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  5. Znova ti čudoviti polžki, ki se jih kar ne morem in ne morem naveličat. Pa videla sem, da si dala Janinemu angelčku posebno mesto. Res si ga zasluži. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. vsi polžki so v mojih barvah, en lepši od drugega:-))))
    Fauš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej so lušni - tudi naspoloh so mi polžki tudi v naravi zelo ljubi :o)))

    OdgovoriIzbriši
  8. polžki polžkasti - al so luštni. malo se poigraš z njimi in že je tu novo, lepo, prepričljivo... dopade se mi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite in lepo narejene so. Barve me pa kar premamijo, ker se tako lepo prelivajo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx