15. september 2009

Cvetlični lonci v Zürichu

Mogoče je samo preveč slik, ki me odvrnejo od objave našega poletnega popotovanja, mogoče je minilo preveč časa, mogoče sem bila samo prelena, da bi se lotila objave, ...
Kaj vem, mogoče pa vsega po malo.

Skratka, uspelo mi je zložiti v kolaž te cvetlične lonce iz ulic v Zürichu.
Super ideja so in prav navdihujoči, zato sem jih tudi poslikala.






Še slike v filmu (upam, da ni prevelik ;)





Sedaj pa v boj z drugimi slikami ;)


moi

5 komentarjev:

  1. Tehle loncev se pa sploh nebi branila, saj so svetovni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super da si ove divne lonce poslikala.
    Jako mi se dopadaju i vjerujem da super izgledaju na ulici.
    Hvala ti što si ovu ljepotu podijelila sa nama.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx