7. maj 2009

Dobrodelni bazar

Danes bo v motelu Medno ob 18h potekal dobrodelni bazar, na katerem bodo zbrali sredstva za otroke iz mesteca Tiruvannamalai ob vznožju svete gore Arunačala daleč na jugovzhodu Indije.

Ker sem donirala nekaj izdelkov, je bilo potrebno narediti še vizitke. In če se že grem ustvarjanje, morajo biti tudi vizitke malo drugačne ;)

Tako so nastali tile tag-i: naprinatani, poštempljani in obrobljeni. Dodala sem še trakce kot piko na i.


7 komentarjev:

  1. Je premičkena slikca. Se komaj kaj vidi.:( Šele s tvojim opisom sem razbrala kaj bi lahko bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, nisem vedela, da se slikica ne da povečat, če klikneš nanjo. Sedaj sem popravila ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalni mavrični metulji! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, preslatki su markeri..Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  5. I, sem vesela, baje so stvari hitro šle. Sicer še ne vem koliko denarja so zbrali, mi je pa všeč, ker gre denar brez posrednikov do otrok.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo, najnovejši podatki: zbrano je bilo 4.600€, od tega precej donacij denarja. Prodano je bilo vse. Lepo je slišat tako, kaj?
    Za posameznega otroka, ki med šolanjem stanuje kar tam, potrebujejo cca 100€/leto, torej so zbrali denarja za šolanje celega razreda. ;)
    Tudi Andrej Šifrer je bil tam in povedal svoje vtise obiska te šole.

    moi

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx